در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، اعتراضات خشونت آمیز در مناطق مختلف فر انسه برای ششمین روز پیاپی ادامه دارد.
در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، اعتراضات خشونت آمیز در مناطق مختلف فر انسه برای ششمین روز پیاپی ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۱۴۷۶۱

به گزارش جام جم آنلاین؛ به نقل از اینسایدر نیوز، اغتشاشگران صد‌ها خودرو را به آتش کشیده اند، فروشگاه‌ها را غارت و به ساختمان‌های دولتی حمله کرده اند. پلیس با شلیک گاز اشک آور با آنان مقابله می‌کند و تاکنون بیش از دو هزار نفر را دستگیر کرده است. نوجوان کشته شده به دست پلیس نائل المرزوقی نام داشت و الجزایری- مغربی تبار بود. معترضان پلیس را به نژادپرستی علیه اقلیت‌های غیرسفیدپوست فرانسه متهم می‌کنند.

تعداد بازدید : 137

مادربزرگ نائل در یک راهپیمایی هدف شلیک گاز اشک آور قرار گرفت. وی خواستار پایان اعتراضات شد. وی برپایی اعتراضات را بهانه‌ای برای ایجاد تخریب و ویرانی دانست.

مادربزرگ نائل (زن): من پلیسی را که نوه ام را کشت مقصر می‌دانم. من فقط از این بابت عصبانی هستم.

تصویر ویدئویی که با یک گوشی تلفن همراه گرفته شده است، نشان می‌دهد که طی توقف و بازرسی خودرو در نانتر، نائل از فاصله نزدیک هدف گلوله قرار می‌گیرد. پلیسی که به نائل شلیک کرد به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه قرار است برای بازگرداندن نظم به کشور با اعضای پارلمان و مقامات شهر‌های کشور دیدار کند./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها